Kako da sortirate redove u Excel-u 2007?		
				
		05.08.2013, 10:33		
		
					
			
		
		Po standardnom podešavanju, Excel vam  omogućava da sortirate podatke u kolonama. Ako se nađete u situaciji da je  potrebno da sortirate redove, možete to da uradite ili da ostavite da Excel to  uradi umesto vas.
Da biste sortirali redove u Excelu 2007 uradite sledeće:
     
    Selektujte podatke koje želite da sortirate. 
    U Ribbon-u izaberite karticu Data. 
    U odeljku Sort & Filter izaberite Sort. 
    U prozoru Sort kliknite na dugme Options. 
    U odeljku Orientation izaberite radio dugme Sort left to  right. 
    Kliknite na dugme OK. 
    Upotrebite padajuće menije u prozoru Sort da biste  izabrali željeni red i način na koji želite da bude sortiran. 
    Kliknite na dugme OK.		
					
					
			
	 
		
		
			Komentari
		
		
			
Trenutno nema komentara, komentarisite clanak pomocu forme koja se nalazi ispod
		
		
				
		Obavestenje: Komentari nisu zvanicni stavovi ovog sajta već subjektivna mišljenja. Sajt Uputstva.rs nije odgovoran za stavove koji su iznešeni u komentarima i oni su vlasništvo njihovih autora.