Kako promovisati proizvod? - Uputstvo za ekonomiju
uputstva
zaštita voća

Kako promovisati proizvod?

25.04.2013, 10:35
Imate novi proizvod i pitate se kako ga promovisati na najbolji način? Svakom novom proizvodu je potrebna promocija i reklamiranje, da bi se za njega čulo i saznalo. Što je kvalitetnija promocija, veće su šanse da taj proizvod nađe put do velikog broja korisnika. Zavisno od tipa proizvoda oblikujete i vašu promociju.

U ovom tekstu ćemo vam kroz jednostavne primere pokazati kako promovisati novi proizvod.

1) Pakovanje. To je prvo što vidi potencijalni kupac. Pakovanje treba da bude lepo dizajnirano da bi privuklo potrošače. Pored toga, treba jasno da se vidi o kakvom je proizvodu reč i koji brend stoji iza njega.

2) Informacije o proizvodu. Svi bitni detalji treba da budu uočljivi i laki za čitanje. Počev od osnovih informacija pa do samog uputstva kako se koristi.

3) Reklamiranje. Kada ste završili sa dizajnom pakovanja ostaje vam da taj proizvod maksimalno izreklamirate. Preporučujemo vam da koristite što više različtih izvora i da pratite koliko vam svaki od njih koristi i koliko vam donosi potencijalnih kupaca.
Gde sve možete reklamirati vaš novi proizvod?

- Internet. Iako se ovaj vid reklmiranja još uvek ne smatra najbitnijim, mi vam preporučujemo da ga svakako ne izostavite i da na vreme osigurate budućnost vašeg proizvoda. Iz dana u dan sve više korisnika traži informacije na internetu i sigurni smo da želite da oni vide baš vaš proizvod. Da bi to postigli, prvo vam treba jedan mali i lep sajt na kome ćete dati osnovne informacije o proizvodu, iskustva i komentare potrošača, kontakt podatke i cenu.
Zatim vam predstoji da sajt maksimalno izreklamirate. To možete uraditi i sami, ili angažovati stručnjaka za internet marketing da to uradi umesto vas.
Ukoliko se odlučite da sami reklamirate proizvod na internetu prvo od čega trebate početi je reklamiranje na našem sajtu, detaljnije o tome možete naći na stranici Marketing.

- Bilbordi. Možete zakupiti jedan ili više bilborda u vašem gradu i tako predstaviti proizvod koji će veliki broj ljudi moći da vidi.

- TV reklame. Dosta skup vid promocije, ali se svakako i isplati. Zavisno za koju televiziju se odlučite, u kom terminu želite da vam se prikazuje reklama i koliko dugo če trajati, na osnovu toga će vam se oblikovati i cena koji ćete platiti za tu vrstu reklame.

- Flajeri. Možete angažovati jedno ili više mladih ljudi, najpogodnije studente ili neke ljude koji žele dodatni part-time posao, da vam dele promotivne letke. Ne bih vam baš preporučio da to bude onako amaterski po važnijim ulicama u gradu, već da to odradite sa malo više smisla i da promotere postavite u nekim shopping molovima, ili na nekom štandu gde je prometno. Tako će vaš proizvod delovati mnogo profesionalnije za razliku od onog klasičnog “saletanja” ljudi po ulicama.

- Novine i časopisi. Još jedan jako efikasan vid reklamiranja, ali zato može biti i vrlo skup, opet u zavisnosti u kom časopisu želite izreklamirati vaš proizvod i koliko prostora bi ta reklama zauzela u tim novinama. Ako želite promociju na ovaj način, preporučujemo vam da prvo kontaktirate par magazina i dnevnih novina pa da se raspitate o cenama i uslovima.

- Radio stanice. Iako su radio stanice na neki način prošlost, ipak još uvek veliki broj ljudi sluša određene stanice. Kontaktirajte neke od slušanijih i informišite se o cenama i mogućnostima.

Ovo su neki od najčešćih vidova reklamiranja. Vi naravno i sami možete smisliti neke nove i plasirati vaše ideje kroz neki novi oblik marketinga. Najbitnije je da kao krajnji rezultat dobijete veliko interesovanje za vaš proizvod i naravno dobru prodaju istog.
Postavio clan: Pojedinac
Podeli na Facebooku Podeli sa prijateljima na facebook-u

Komentari

Trenutno nema komentara, komentarisite clanak pomocu forme koja se nalazi ispod

Da bi ste mogli da komentarisete clanke morate se registrovati


Obavestenje: Komentari nisu zvanicni stavovi ovog sajta već subjektivna mišljenja. Sajt Uputstva.rs nije odgovoran za stavove koji su iznešeni u komentarima i oni su vlasništvo njihovih autora.